Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165402
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВистороп, Кирил-
dc.date.accessioned2023-12-10T15:40:57Z-
dc.date.available2023-12-10T15:40:57Z-
dc.date.issued2023-06-09-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165402-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі проведено дослідження лояльності споживачів до підприємства на ринку послуг. Розглянуто технології та особливості формування програм споживчої лояльності у сфері розважальних послуг. Визначено рівень лояльності споживачів з прикладу підприємства «BERRY LAND». Розроблено рекомендації щодо вдосконалення програми лояльності «BERRY LAND». Мета кваліфікаційної роботи бакалавра – проведення дослідження лояльності споживачів до підприємства на ринку послуг. Об’єкт дослідження є процес маркетингової діяльності підприємства на ринку послуг. Положення, що захищаються: оцінка рівня споживчої лояльності до компанії БЕРРІ ЛЕНД на ринку розважальних послуг; заходи, спрямовані на збільшення лояльності споживачів до підприємства; розробка програми лояльності споживачів до підприємства; економічна оцінка розробленої програми лояльності споживачів до компанії «БЕРРІ ЛЕНД». Інформація щодо впровадження: Результати дослідження будуть використані ТОВ “ BERRY LAND ” задля поліпшення лояльності споживачів до підприємства. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими проєктами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах України, які схожі на “BERRY LAND”. Робота має застосування у сфері маркетингу послуг, де вивчаються функціонування розважальних Парків. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні послуг розважальних парків. У роботі використано такі методи досліджeнь: узагальнення, індукції, дедукції, мeтод eкспeртниx оцінок, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз, опитування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГ, ЛОЯЛЬНІСТЬ, РИНОК ПОСЛУГ, МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯuk_UA
dc.titleДослідження лояльності споживачів до підприємства на ринку послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вистороп.pdf936,32 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.