Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165403
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалушко, Тетяна-
dc.date.accessioned2023-12-11T19:11:32Z-
dc.date.available2023-12-11T19:11:32Z-
dc.date.issued2023-06-09-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165403-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства «ОЗСМ «Агротех». Здійснено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства. У ході проведення маркетингового дослідження виявлено управлінську проблему закладу та сформовано маркетингову стратегію, спрямовану на її вирішення та досягнення довгострокових цілей розвитку підприємства. Об’єкт дослідження: взаємовідносини між економічними суб’єктами з приводу досягнення стратегічних цілей на аграрному ринку. Предмет дослідження: процес формування та впровадження маркетингової стратегії ТОВ «Агротех» на ринку аграрної продукції. Мета кваліфікаційної роботи: вдосконалення теоретико-методичних та практичних положень щодо формування та впровадження маркетингової стратегії на підприємстві. Положення, що захищаються: для забезпечення прибуткового функціонування аграрного підприємства в умовах воєнного стану доцільно сформувати два типи стратегії: короткотермінову і довготермінову. Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть використані для покращення роботи підприємства під час воєнного стану, а також на перспективу. Кваліфікаційна робота має зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування, маркетингового ціноутворення, поведінки споживача. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: робота над слабкими сторонами підприємства, вдосконалення маркетингової стратегії підприємства в короткотерміновому і довготерміновому періодах. У роботі використано такі методи досліджень: метод eкспeртниx оцінок, факторний аналіз, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, SWOТ-аналіз, матриця чотирипільного аналізу SWOT.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectАГРАРНИЙ СЕКТОР, СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО ТА ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩАuk_UA
dc.titleМаркетингова стратегія аграрного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Галушка диплом.pdf1,48 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.