Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165405
Назва: Маркетинговий інструментарій позиціонування бренду на ринку цифрових послуг
Автори: Гришин, Дмитро
Ключові слова: МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ, БРЕНД, ПОЗИЦІОНУВАННЯ, ЕФЕКТИВНІСТЬ, СИСТЕМА ПРОДАЖ
Дата публікації: 9-чер-2023
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетинговий інструментарій позиціонування бренду компанії «NEURON» на ринку цифрових послуг. Об’єкт дослідження: теоретичні й практичні аспекти маркетингової діяльності компанії щодо просування її бренду. Мета кваліфікаційної роботи: розроблення напрямів удосконалення маркетингової стратегії компанії «NEURON» з метою більш ефективного просування її бренду на ринку цифрових послуг. Положення, що захищаються: особливості діяльності вітчизняних ІТ-компаній в умовах військового стану, проблеми, які спостерігаються в їх маркетинговій діяльності, та фактори, що сприяють виникненню цих проблем; напрями удосконалення маркетингових стратегій вітчизняних ІТ-компаній в умовах обмеженого маркетингового бюджету та негативного впливу військового стану на їх діяльність. Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового позиціонування бренду, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на ІТ-підприємствах України. Робота має застосування у сфері інноваційного маркетингу в галузі ІТ. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні сучасних систем продаж, що сприяють збільшенню продаж та підвищенню ефективності діяльності вітчизняних підприємств.. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення маркетингової стратегії компанії за рахунок розвитку та оптимізації сайту, підвищенню уваги до прямого зв’язку зі споживачами, присутності в соціальних медіа, участі у виставках та конференціях, партнерському маркетингу тощо. У роботі використано такі методи досліджень: економічний аналіз, діалектичний та абстрактно-логічний методи, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165405
Розташовується у зібраннях:2023 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гришин.pdf1,04 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.