Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165407
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖивотченко, Єгор-
dc.date.accessioned2023-12-11T19:16:41Z-
dc.date.available2023-12-11T19:16:41Z-
dc.date.issued2023-06-09-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165407-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі проведено дослідження процесу маркетингової діяльності підприємства. Предметом дослідження є інструменти просування бренду. У роботі висвітлено теоретико-методичні засади дослідження брендингу як технології формування конкурентоспроможності підприємства. Проведено дослідження маркетингового середовища підприємства. 3 Обґрунтовано розвиток брендингу підприємства для формування та забезпечення його конкурентоспроможності. Практична значущість роботи полягає у розробці рекомендацій щодо просування бренду торгової марки ТОВ "ПБК "ТІТАН", яка може бути реалізована на практиці та забезпечить ефективну взаємодію з аудиторією. Бакалаврська робота складається з трьох розділів, вступу, висновків, списку використаних джерел та додатків.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГ, БРЕНДИНГ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, ПІДПРИЄМСТВО, ТЕХНОЛОГІЯuk_UA
dc.titleБрендинг як технологія формування конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Животченко.pdf1,27 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.