Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165408
Назва: Маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку позашкільної освіти
Автори: Захаренко, Дар’я
Ключові слова: СПОЖИВЧИЙ ВИБІР, СПОЖИВЧА ПОВЕДІНКА, ПОЗАШКІЛЬНА ОСВІТА, ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
Дата публікації: 9-чер-2023
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства на ринку позашкільної освіти. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) середовище підприємства. Проведено маркетингове дослідження з метоювивчення споживчого вибору . Об’єкт кваліфікаційної роботи: поведінка споживачів STEM-школи INVENTOR. Мета кваліфікаційної роботи: визначення особливостей споживчого вибору на ринку позашкільної освіти. Положення, що захищаються: маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку позашкільної освіти дозволило виявити рекомендації щодо розвитку прихованого попиту Інформація щодо впровадження (за наявності): результати дослідження можуть бути використані STEM-школою INVENTOR з метою ??? Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок з виконаною роботою з дисципліни…. Результати роботи можуть бути використані компаніями, що займаються наданням послуг у сфері позашкільної освіти. Соціально-економічна ефективність роботи полягає Соціально-економічна ефективність роботи полягає у збільшенні конкурентоспроможності цих компаній і залученні більшої кількості клієнтів. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: при формуванні з метою зниження їхніх недоліків. Додатковим важливим елементом став впровадження гейміфікації, що на сьогодні є актуальним трендом в освіті. Максимальну конверсію в реєстрацію було досягнуто після проведення спліт-тестування сайту та створення складного конверсійного шляху, що дозволяв утримувати аудиторію та повертати її до продукту через різні канали. У роботі використано такі методи досліджень: методи експертних оцінок – для аналізу та обробки даних щодо визначення сильних та слабких сторін підприємства; статистичні методи – зіставлень та групувань, динамічних порівнянь, графічний і табличний методи, порівняльний аналіз тощо; метод ситуаційного аналізу – для розробки підходів до визначення поведінки споживачів при виборі послуг; метод польових досліджень – опитування потенційних споживачів для виявлення особливостей їхніх уподобань та очікувань; методи маркетингового аналізу: PEST-аналіз, ЕТОМ-аналіз – для оцінки макросередовища, SNW-аналіз сильних і слабких сторін внутрішнього середовища, SWOT-аналіз – для оцінки можливостей розвитку підприємства на ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165408
Розташовується у зібраннях:2023 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Захаренко.pdf2,45 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.