Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165409
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗозуля, Ілона-
dc.date.accessioned2023-12-11T19:19:21Z-
dc.date.available2023-12-11T19:19:21Z-
dc.date.issued2023-06-09-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165409-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову стратегію розвитку товару, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) промислового підприємства. Розроблена модель маркетингової стратегії розвитку товару в умовах сталого розвитку та запропоновані напрями розвитку товару промислового підприємства, як суб’єкту ринку вантажних вагонів Об’єкт кваліфікаційної роботи: процес маркетингової діяльності промислового підприємства. Предмет кваліфікаційної роботи:теоретико-методичні положення, формування маркетингової стратегії розвитку товару промислового підприємства. Мета кваліфікаційної роботи: висвітлення й удосконалення формування маркетингової стратегії розвитку товару промислового підприємства. Положення, що захищаються: дослідження маркетингового середовища дозволило обґрунтувати модель та рекомендації щодо маркетингової стратегії розвитку товару промислового підприємства. Результати роботи можуть бути використані на ПрАТ «Дніпровагонмаш», орієнтуючись на основні драйвери розвитку ринку вагонобудування.Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаною курсовою роботою з маркетингового стратегічного планування. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у формуванні маркетингової стратегії розвитку вагонобудівного товару, орієнтуючись на концепцію сталого розвитку,відштовхуючись від загальної стратегії України. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта кваліфікаційної роботи: запропонована модель маркетингової стратегії розвитку товару ґрунтується на впровадженні наступних напрямів як розширення асортименту вантажних вагонів, як розвиток напряму зварних конструкцій на європейський ринок та екологізація виробництва та маркетингу. У роботі використано такі методи досліджень: фінансово-економічний аналіз основних показників діяльності підприємства; специфічні методи маркетингового дослідження, зокрема STELV-аналіз, метод ЕТОМ, Модель 5 конкурентних сил за Портером, EFAS, SNW-аналіз, SWOT аналіз – для визначення стратегічного вектору розвитку тощо.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, РОЗВИТОК ТОВАРУ, СТАЛИЙ РОЗВИТОК, КОПМЛЕКС МАРКЕТИНГУ, ВАНТАЖНІ ВАГОНИuk_UA
dc.titleФормування маркетингової стратегії розвитку товару промислового підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗозуляІ.pdf2,63 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.