Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165414
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулибаба, Катерина-
dc.date.accessioned2023-12-11T19:34:30Z-
dc.date.available2023-12-11T19:34:30Z-
dc.date.issued2023-06-09-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165414-
dc.description.abstractОб’єктом кваліфікаційної роботи є маркетингова діяльність великого виробничого підприємства. Предметом кваліфікаційної роботи є маркетингові методи виробничого підприємства щодо виведення нового товару. Мета дослідження – вивчити особливості виведення нового (інноваційного) товару на висококонкурентний ринок та розробити раціональний комплекс маркетингових заходів для впливу на прихильність кінцевого споживача до нового товару. Методи дослідження – методи фінансово-економічного аналізу для з’ясування управлінської проблеми; статистичні методи – для вивчення стану та динаміки ринку та дослідження конкуренції; методи польових досліджень – анкетування з метою вивчення поведінки споживачів; специфічні методи маркетингового аналізу – EFAS-, IFAS-, PEST- аналізи для дослідження факторів маркетингового середовища; SWOT-аналіз, матриця БКГ, матриця Ансоффа – для здійснення ситуаційного аналізу. Положення, що захищаються: 1) споживач готовий заплатити більшу ціну за унікальність модифікаційної інновації, якщо пропозиція відповідає його психографічному типу; 2) для великого виробничого підприємства, що працює в умовах кризового ринку, найбільш доцільною стратегією для виведення нового товару є агресивна нішова стратегія, що сфокусована на інтереси прагматиків та консерваторів. Соціально-економічна ефективність результатів дослідження –запропонована маркетингова програма сприяє збільшенню задоволення споживчих вподобань та підвищення економічної стійкості підприємства на висококонкурентному ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectНОВИЙ ТОВАР, ПРОСУВАННЯ, РИНОК КОНДИТЕРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ, ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВОuk_UA
dc.titleМаркетингова програма виведення нового товару на споживчий ринокuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кулибаба.pdf3,52 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.