Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165418
Назва: Планування маркетингової стратегії компанії
Автори: Мушкудіані, Тамуна
Ключові слова: СТРАТЕГІЯ, ПЛАНУВАННЯ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, РОЗВИТОК, ПОЗИЦІЮНУВАННЯ
Дата публікації: 9-чер-2023
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі досліджувалося ТОВ з обмеженою відповідальністю «КРЕАТИВ КОМПАНІ УКРАЇНА». В ході виконання кваліфікаційної роботи були проаналізовані внутрішнє та зовнішнє середовища компанії, проведений детальний аналіз асортиментних груп та сформована маркетингова стратегія компанія і подальші дії для її реалізації. Об’єкт розроблення — маркетингове стратегічне планування ТОВ «КРЕАТИВ КОМПАНІ УКРАЇНА» формування маркетингової стратегії ТОВ «КРЕАТИВ КОМПАНІ УКРАЇНА» на ринку роздрібної торгівлі художніми матеріалами. Мета кваліфікаційної роботи — формування маркетингової стратегії компанії на ринку роздрібної торгівлі художніми матеріалами з метою збільшення прибутку, попиту на продукцію та покращення позицій на ринку. Положення, що захищаються: Якщо компанія має потенціал для розширення та збільшення прибутковості, зростання може бути вигідною стратегією. Розробка та впровадження стратегії розвитку ринку дозволяє збільшити обсяги продажів і досягти успіху на нових територіях або серед нової аудиторії. Інформація щодо впровадження: надані практичні рекомендації даної кваліфікаційної роботи були застосовані для досліджуваного ТОВ «КРЕАТИВ КОМПАНІ УКРАЇНА« для збільшення прибутку, збільшення попиту на продукцію та покращення позицій на ринку. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування та звітами з проходження практики. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: сформовані маркетингові стратегії на корпоративному рівні та рівні біснес-одиниці, маркетинговий план реалізації стратегії на рівні товару. У роботі використані такі методи досліджень: аналіз фінансових показників, аналіз комплексу маркетингу, аналіз цільової аудиторії, методи експертних оцінок (EFAS-, IFAS-аналізи), аналіз ринку, PEST – аналіз, SWOT – аналіз, глибинне інтерв’ю, матриці стратегічного планування: матриця McKinsey та матриця Ансофф.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165418
Розташовується у зібраннях:2023 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мушкудіан.pdf1,99 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.