Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165419
Назва: Організація маркетингової діяльності підприємства та шляхи її вдосконалення
Автори: Новицька, Каріна
Ключові слова: МАРКЕТИНГ, ОРГАНІЗАЦІЯ, МАРКЕТИНГОВА СИСТЕМА, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ
Дата публікації: 9-чер-2023
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі проаналізовано організацію маркетингової діяльності ТОВ «ЦЕНТР-ШИНА ГРУП», а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Об’єкт розроблення: процес маркетингової діяльності підприємства. Мета кваліфікаційної роботи: аналіз сучасного стану організації маркетингової діяльності підприємства, виявлення проблем та недоліків існуючих стратегій, а також розроблення пропозицій та рекомендацій щодо вдосконалення цієї діяльності. Положення, що захищаються: розробка шляхів вдосконалення маркетингової діяльності підприємства: розрахунок витрат на створення служби маркетингу, оптимізація бюджетування маркетингових комунікацій та розробка рекомендацій щодо покращення стратегії маркетингу Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть використані ТОВ «ЦЕНТР-ШИНА ГРУП» задля підвищення обізнаності споживачів та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими проєктами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати можуть бути використані підприємством для удосконалення своєї діяльності. Робота має застосування в галузі організації маркетингової діяльності на підприємстві. Вона спрямована на вдосконалення стратегій маркетингу, підвищення ефективності маркетингових комунікацій та оптимізацію бюджетування маркетингових заходів. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у створенні ефективного маркетингового підрозділу з кваліфікованими спеціалістами, що сприятиме підвищенню рівня продажів, популярності підприємства та виходу на новий асортимент. Також, використання соціальних мереж та проведення глибокого маркетингового аналізу допоможуть у забезпеченні успішної маркетингової діяльності. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів, процедур та механізмів маркетингової діяльності; створення ефективного маркетингового підрозділу з кваліфікованими спеціалістами. У роботі було використано такі методи досліджень: SWOT-аналіз, PEST-аналіз, матриця БГК, матриця McKinsey, SHELL/DPM MATRIX.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165419
Розташовується у зібраннях:2023 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Новицька.pdf1,48 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.