Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165420
Назва: Формування політики мерчандайзингу компанії
Автори: Островерх, Ілля
Ключові слова: МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ПОЛІТИКА МЕРЧАНДАЙЗИНГУ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
Дата публікації: 9-чер-2023
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі було проведено аналіз функціонування підприємства роздрібної торгівлі, особлива увага була привернута політиці мерчандайзингу компанії. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє ДП «АДІДАС УКРАЇНА». Проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів та виявлено ступінь важливості складових візуального мерчандайзингу з метою подальшого впровадження наданих рекомендацій щодо покращення складових, котрі були виявлені як слабкі сторони підприємства у розрізі мерчандайзингу. Впровадження запропонованих заходів дозволить збільшити KPI мерчандайзингу та підвищити конкурентоспроможності підприємства на ринку роздрібної торгівлі. Об’єкт розроблення: формування політики мерчандайзингу підприємства роздрібної торгівлі. Мета кваліфікаційної роботи: дослідження теоретико методичних засад формування політики мерчандайзингу підприємства та розробка практичних рекомендацій щодо її покращення задля збільшення KPI й підвищення конкурентоспроможності підприємства роздрібної торгівлі. Положення, що захищаються: отримані результати проведеного дослідження та рекомендації сприятимуть підвищенню KPI мерчандайзингу та конкурентоспроможності підприємства роздрібної торгівлі. Інформація щодо впровадження: надані практичні рекомендації даної кваліфікаційної роботи були застосовані досліджуваним підприємством ДП «АДІДАС УКРАЇНА» для підвищення KPI та конкурентоспроможності. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування та звітами з проходження практики. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: визначення основних завдань політики мерчандайзингу і впровадження практичних рекомендацій на підприємстві. У роботі використані такі методи досліджень: аналіз фінансових показників, аналіз комплексу маркетингу, аналіз цільової аудиторії, CJM –– аналіз, методи експертних оцінок (EFAS--, IFAS--аналізи), аналіз ринку, PEST –– аналіз, SWOT –– аналіз, таємний покупець.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165420
Розташовується у зібраннях:2023 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Островерх.pdf3,08 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.