Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165421
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолянська, Дар’я-
dc.date.accessioned2023-12-11T19:42:41Z-
dc.date.available2023-12-11T19:42:41Z-
dc.date.issued2023-06-09-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165421-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є маркетингова діяльність на роздрібному ринку товарів попереднього вибору. Предметом дослідження є цифрові методи маркетингового просування товарів в умовах посилення невизначеності споживчих ринків. Метою дослідження є визначення програми цифрового маркетингу для просування товарів попереднього вибору на роздрібному ринку. Положення, що захищаються – для просуваннчя товарів попереднього вибору на споживчих ринках з високою невизначеністю є доцільною стратегія інтеграції комплексу цифрових методів, що спрямовані на підвищення інтерактивності комунікаційної взаємодії з потенційними покупцями. Методи дослідження. У роботі застосовано набір специфічних методів маркетингового дослідження: експертна оцінка – для обгрунтування основних факторів впливу внутрішнього та зовнішнього середовища; опитування – при здійсненні збору первинної маркетингової інформації; РЕST-, IFAS-, EFAS- аналізи – з метою дослідження факторів маркетингового середовища; SWОТ-для здійснення ситуаційного аналізу; сегментація – для визначення цільових ринкових сегментів; матричні методи – для дослідження поведінки споживача і обгрунтування вибору цифрових методів просування на ринку. Інформаційною базою дослідження застосовано теоретичну та методичну основу дослідження склали праці класиків економічної науки, роботи вітчизняних та зарубіжних науковців з проблем стратегічного управління, менеджменту, економіки підприємства, маркетингу, реклами, мікроекономічного аналізу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСПОЖИВЧИЙ РИНОК, ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ, РИНОК МЕДТЕХНІКИ, РІШЕННЯ ЩОДО КУПІВЛІuk_UA
dc.titleЦифрові методи просування медтехніки на споживчому ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полянська.pdf2,4 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.