Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165423
Назва: Споживчі вподобання на ринку товарів господарського призначення
Автори: Ткаченко, Максим
Ключові слова: КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ РІШЕННЯ, МАРЕКТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ПРОДУКТ, ПРОСУВАННЯ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, РОЗПОДІЛ SUMMURY
Дата публікації: 9-чер-2023
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі досліджувалося ТОВ «ЛСГРУП». В ході виконання роботи проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства та маркетингову діяльність підприємства. Також визначено економічні, політичні, соціальні та технологічні фактори, що впливають на підприємство. Був визнечен напрямок реалізації сильних сторін підприємства, була обрана маркетингова стратегія та розроблена програма маркетингу для підприємства. Об’єкт розроблення: процес формування маркетингових рішень підприємства роздрібної торгівлі. Предмет дослідження: теоретико-методологічні положення та практичні рекомендації щодо прийняття маркетингових рішень роздрібного підприємства. Мета кваліфікаційної роботи: дослідження поведінки споживачів з метою формування комплексу маркетингу підприємства Об’єкт дослідження: дослідженням охоплюється процес управління маркетинговою діяльністю та розробка маркетингової стратегії для компанії ТОВ «ЛСГРУП» на ринку товарів господарського призначення Методи досліджень: анкетування, IFAS-аналіз, PEST-аналіз, Efas-аналіз SWOT-аналіз, Матриця General Electric, методика оцінки конкурентної позиції підприємства, Матриця БКГ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165423
Розташовується у зібраннях:2023 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткаченко.pdf858,73 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.