Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165424
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФролова, Віталіна-
dc.date.accessioned2023-12-11T19:46:21Z-
dc.date.available2023-12-11T19:46:21Z-
dc.date.issued2023-06-09-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165424-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі досліджено особливості поведінки споживачів на ринку додаткових освітніх послуг. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище школи англійської мови «Yellow Submarines». Проведено дослідження та виявлено медіа-вподобання споживачів підприємства. Об’єкт дослідження: поведінка споживачів на ринку додаткових освітніх послуг. Мета кваліфікаційної роботи: виявлення факторів, що впливають на рішення споживачів щодо вибору освітніх послуг, їхні вимоги та пріоритети вибору. Інформація щодо впровадження (за наявності): результати впроваджені в маркетингову діяльність ФОП «Лященко Влада Володимирівна». Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок з курсовими проєктами, навчальним та виробничими практиками. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: основними рекомендаціями щодо розвитку підприємства є вдосконалення маркетингової комунікаційної політики за кожним окремим сегментом споживачів. В роботі використані наступні дослідницькі методи: метод портфельного аналізу – АВС-XYZ-аналіз); метод експертних оцінок (при оцінці факторів маркетингового середовища; метод кількісного дослідження: опитування; методи маркетингового аналізу (IFAS-аналіз при оцінці факторів внутрішнього середовища підприємства; EFAS-аналіз при оцінці факторів зовнішнього середовища підприємства; SWOT-аналіз при обґрунтуванні маркетингового шляхів розвитку підприємства).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectАНГЛІЙСЬКА МОВА, ШКОЛА, ОСВІТНІ ПОСЛУГИ, НАВЧАННЯuk_UA
dc.titleДослідження споживчої поведінки на ринку додаткових освітніх послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фролова.pdf1,98 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.