Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165425
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦюпа, Галина-
dc.date.accessioned2023-12-11T19:47:34Z-
dc.date.available2023-12-11T19:47:34Z-
dc.date.issued2023-06-09-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165425-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні основи маркетингового забезпечення виведення нового товару на ринок: сутність маркетингової діяльності підприємства і складові маркетинг-мікс, зміст і особливості виведення нового товару на ринок, теоретичні основи проведення маркетингових досліджень, сутність концепції маркетингу сталого розвитку. Також наведено характеристику та аналіз фінансово-економічної діяльності ПрАТ МЗМВ «Оскар», аналіз маркетингової діяльності підприємства, ринку мінеральної води України, зовнішнього середовища підприємства, аналіз сегментування і позиціонування товарів підприємства з урахуванням концепції маркетингу сталого розвитку. Об’єкт розроблення: процес маркетингової діяльності підприємства «ПрАТ МЗМВ «ОСКАР». Предмет кваліфікаційної роботи – теоретико-методичні аспекти маркетингового забезпечення виведення нового товару на ринок у площині сталого розвитку. Мета кваліфікаційної роботи: є висвітлення й удосконалення маркетингового забезпечення виведення нового товару на ринок у площині сталого розвитку. Положення, що захищаються: в умовах сталого розвитку підприємству слід розглянути можливість виведення нового товару на ринок. Результати роботи можуть бути використані брендом «Моршинська» для розглядання можливості виведення нового смаку води. Робота має застосування у сфері маркетингової діяльності підприємства ПрАТ МЗМВ «Оскар». Соціально-економічна ефективність роботи полягає у доведенні доцільності використання маркетингу сталого розвитку підприємствами України. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: розглядати роботу як можливий новий крок у виробництві води. У роботі використано такі методи досліджeнь: опитування при здійсненні збору первинної маркетингової інформації і для оцінки ставлення споживача до продукту. STEP-, IFAS-, SNW-аналізи, з метою дослідження факторів маркетингового середовища; а також матриця БКГ. Інформаційною базою дослідження є основні теоретичні роботи та дослідження провідних зарубіжних та українських вчених у галузі маркетингового стратегічного планування, ціноутворення і маркетингу сталого розвитку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ, РИНОК МІНЕРАЛЬНОЇ ВОДИ, ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬuk_UA
dc.titleМаркетингове забезпечення виведення нового товару на ринок у площині сталого розвиткуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Цюпа.pdf2,16 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.