Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165426
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШак, Владислав-
dc.date.accessioned2023-12-11T19:49:18Z-
dc.date.available2023-12-11T19:49:18Z-
dc.date.issued2023-06-09-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165426-
dc.description.abstractОб'єктом дослідження є маркетинговий інструментарій бренд-менеджменту. 5 Предметом дослідження є характеристики та особливості формування позиціонування бренду на ринку споживчих товарів. У роботі були застосовані наступні практичні інструменти та методи аналізу: аналіз місії за факторами Ф. Котлера, аналіз стратегічної мети за критеріями технології метоціння SMART, SWOT-аналіз, аналіз конкурентоспроможності з використанням методики відбору конкурентів І. В. Котляревської.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleМаркетинговий інструментарій позиціонування бренду на ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ШАК.pdf1,12 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.