Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165428
Назва: Формування товарного асортименту підприємства
Автори: Шикуло, Сергій
Ключові слова: ТОВАРНА ПОЛІТИКА, ТОВАРНИЙ АСОРТИМЕНТ, МАРКЕТИНГОВА І КОМЕРЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ, SWOT-АНАЛІЗ, PEST- АНАЛІЗ, АВС-АНАЛІЗ, НОМЕНКЛАТУРНА ГРУПА, РОЗПИЛЮВАЧ, ДОБРИВА, ЗАСОБИ ЗАХИСТУ РОСЛИН,АГРОКЛІНІНГ
Дата публікації: 9-чер-2023
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі було проведено аналіз внутрішнього стану та впливу зовнішнього середовища на підприємство, а також проаналізовано товарний асортимент підприємства роздрібної торгівлі з метою виявлення шляхів оптимізації товарного асортименту для забезпечення збільшення прибутковості підприємства. Об’єкт дослідження – товарний асортимент та маркетингова діяльність торгового підприємства. Мета дипломної роботи - розробка теоретичних, методичних положень і практичних рекомендацій з оптимізації товарного асортименту ТОВ «Акваторія». Методи дослідження – абстрактно-логічний і аналітико-порівняльний методи; графічні методи; статистичні методи; експертний метод; фінансово-економічний аналіз, графічний метод, PEST-аналіз, SWOT-аналіз. Інформація щодо впровадження – результати запропонованої оптимізації товарного асортименту підприємства зараз на етапі обговорення з керівництвом ТОВ «Акваторія». Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень науковими студентськими роботами з маркетингу. Використано теоретичні положення, методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі управління товарним асортиментом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165428
Розташовується у зібраннях:2023 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шикуло.pdf2,57 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.