Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165431
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевчук, Дар’я-
dc.date.accessioned2023-12-11T19:58:48Z-
dc.date.available2023-12-11T19:58:48Z-
dc.date.issued2023-06-09-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165431-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є маркетингові дослідження підприємства. Предметом дослідження висувається методи поліпшення просування бренду на ринку схожих товарів. Метою дослідження є адаптація бренду до умов сучасної ситуації на ринку. Положення, що захищаються – підприємствам, що працюють на ринку схожих товарів, потрібно вибирати стратегію бренда. Розробка і просування бренду є двома головними засадами цієї стратегії. Для чого є важливим досліджувати сприйняття бренду споживачами. Методи дослідження. Для здійснення маркетингового дослідження використовувався наступний набір наукових методів: експертна оцінка; з метою проведення дослідження при обґрунтуванні основних факторів впливу внутрішнього та зовнішнього середовища; опитування – при здійсненні збору первинної маркетингової інформації; для оцінки асортиментної політики підприємства; РЕST-аналіз – з метою дослідження факторів маркетингового середовища; SWОТ–для здійснення ситуаційного аналізу; інформаційною базою дослідження застосовано основні теоретичні роботи та дослідження провідних зарубіжних та українських вчених у галузі маркетингового менеджменту виробничого підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, БРЕНД, РИНОК СХОЖИХ ТОВАРІВuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження споживчого сприйняття бренду на ринку схожих товарuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шевчук.pdf2 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.