Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165432
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаєнко, Дар’я-
dc.date.accessioned2023-12-11T20:00:04Z-
dc.date.available2023-12-11T20:00:04Z-
dc.date.issued2023-06-09-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165432-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі було досліджено маркетинг DTS-Parts, що є об'єктом дослідження у цій кваліфікаційної роботі. Були описані основні її характеристики, а також складена програма бізнес-моделі для кращого розуміння процесів реалізації товарів у підприємства та виявлення процесів, які можуть бути оптимізовані. Об’єктом дослідження є цифровий маркетинг і його інструменти. Предмет дослідження –застосування інструменів цифрового маркетингу в підтриємстві DTS-Parts. Метою кваліфікаційної роботи є розробка комплексу заходів із застосуванням цифрового маркетингу в рамках підвищення ефективності діяльності підприємства на ринку торгівлі автомобільними запчастинами. Практична застосування результатів дослідження. За результатами дослідження було запропоновано рекомендації щодо застосування стратегії просування за допомогою цифрового маркетингу в рамках підвищення ефективності діяльності підприємства на ринку торгівлі автомобільними запчастинами. Кваліфікаційна робота має зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування, маркетингового ціноутворення, поведінки споживача. У кваліфікаційній роботі було досліджено маркетинг DTS-Parts. Були описані основні її характеристики, а також складена програма бізнес-моделі для кращого розуміння процесів реалізації товарів у підприємства та виявлення процесів, які можуть бути оптимізовані. У роботі використано такі методи досліджень: IFAS-аналіз,PESTLE- аналіз , SWOТ-аналіз, аналіз цільової аудиторії за моделлю 5W, Аналіз конкурентів , аналіз показників SEO.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ, СТРАТЕГІЯ,ІНСТРУМЕНТИ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩАuk_UA
dc.titleВикористання інструментів цифрового маркетингу в просуванні товарів підприємства у сфері торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
САЄНКО.pdf3,39 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.