Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165434
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСем'яник, Євген-
dc.date.accessioned2023-12-11T20:02:15Z-
dc.date.available2023-12-11T20:02:15Z-
dc.date.issued2023-06-09-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165434-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «Нова Пошта», також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє (можливості та загрози) середовище досліджуваного підприємства. Об’єкт дослідження: процес маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Нова Пошта». Мета кваліфікаційної роботи: висвітлення й удосконалення формування маркетингової стратегії ТОВ «Нова Пошта». Взаємозв`язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний зв`язок із передатестаційною практикою. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у якісному дослідженні зовнішнього та внутрішнього середовища пошти, що сприяє кращій роботі та економічному зростанню підприємства. Висновки, пропозиції щодо розвитку об`єкта розроблення: удосконалення маркетингової діяльності підприємства, за рахунок дослідження зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства ТОВ «Нова Пошта». У процесі дослідження шляхів удосконалення маркетингової діяльності торгово-посередницького підприємства застосовувалися: методи економічного і статистичного аналізу, групування, метод порівняння, метод експертних оцінок.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГ, ПІДПРИЄМСТВО, УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПОШТОВІ ПОСЛУГИ, ДІЯЛЬНІСТЬuk_UA
dc.titleМаркетингова діяльність підприємства на ринку поштових послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сем'яник.pdf2,12 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.