Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165673
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарченко, Ярослав Євгенійович-
dc.date.accessioned2024-01-04T21:06:11Z-
dc.date.available2024-01-04T21:06:11Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citationХарченко Я.Є. Формування стратегії збутової діяльності підприємства (за матеріалами ТОВ «Аграрна компанія «АГРОС-К») / Я.Є. Харченко Д. : НТУ «ДП», 2023. – 90 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165673-
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єкт розроблення – процес формування стратегії збутової діяльності суб’єктів господарювання. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії збутової діяльності суб’єктів господарювання. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: проаналізовано сутність збуту як складової маркетингової діяльності підприємства; досліджено структуру інформаційного забезпечення для формування збутової стратегії підприємства; визначено особливості логістичних підходів, що використовуються при формуванні збутової стратегії підприємства; досліджено шляхи удосконалення збутової діяльності промислових підприємств; вивчено загальну характеристику та проаналізувати фінансово-господарський стан підприємства; оцінено маркетингове середовище підприємства; проведено аналіз та оцінку збутової політики підприємства; сформовано напрями удосконалення збутової діяльності підприємства на підставі аналізу потенційних збутових ризиків; розроблено структуру економіко-організаційної моделі формування удосконаленої маркетингової діяльності; оптимізовано збутові канали та оцінити вплив на ефективність виробництваuk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єкт розроблення – процес формування стратегії збутової діяльності суб’єктів господарювання. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії збутової діяльності суб’єктів господарювання. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: проаналізовано сутність збуту як складової маркетингової діяльності підприємства; досліджено структуру інформаційного забезпечення для формування збутової стратегії підприємства; визначено особливості логістичних підходів, що використовуються при формуванні збутової стратегії підприємства; досліджено шляхи удосконалення збутової діяльності промислових підприємств; вивчено загальну характеристику та проаналізувати фінансово-господарський стан підприємства; оцінено маркетингове середовище підприємства; проведено аналіз та оцінку збутової політики підприємства; сформовано напрями удосконалення збутової діяльності підприємства на підставі аналізу потенційних збутових ризиків; розроблено структуру економіко-організаційної моделі формування удосконаленої маркетингової діяльності; оптимізовано збутові канали та оцінити вплив на ефективність виробництваuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЗБУТ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЗБУТОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЗБУТОВА СТРАТЕГІЯ, ЗБУТОВІ КАНАЛИ, ОПТИМІЗАЦІЯuk_UA
dc.titleФормування стратегії збутової діяльності підприємства (за матеріалами ТОВ «Аграрна компанія «АГРОС-К»)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of the enterprise sales activity strategy (based on the materials of LLC “Agrarian Company “AHROS-K”)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Д_Харченко_ок.pdf45,8 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Д_Харченко_Титули.pdf293,11 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.