Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165675
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧепурко, Карина Русланівна-
dc.date.accessioned2024-01-04T21:11:49Z-
dc.date.available2024-01-04T21:11:49Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citationЧепурко К.Р. Формування стратегії конкурентних переваг підприємства туристичного бізнесу (за матеріалами ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ») / К.Р. Чепурко. – Д. : НТУ «ДП», 2023. – 85 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165675-
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єкт розроблення – процес формування стратегії конкурентних переваг підприємства туристичного бізнесу. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії конкурентних переваг підприємства туристичного бізнесу. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто стратегічне планування діяльності в туристичній організації; досліджено особливості формування конкурентних переваг суб’єктів туристичної галузі; оцінено формування стратегії розвитку туризму з урахуванням досвіду європейських країн; проведено аналіз показників індустрії туризму в Україні та світі: проблеми та перспективи розвитку; досліджено особливості функціонування ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ»; проведено економічний аналіз діяльності туристичної компанії; проаналізовано фінансового становища ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ»; обґрунтовано розробку і впровадження стратегії конкурентних переваг для ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ»; визначено зв'язок стратегії конкурентних переваг ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ» з іншими функціональними стратегіями; оцінено ефективність стратегії конкурентних переваг ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ»uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єкт розроблення – процес формування стратегії конкурентних переваг підприємства туристичного бізнесу. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії конкурентних переваг підприємства туристичного бізнесу. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто стратегічне планування діяльності в туристичній організації; досліджено особливості формування конкурентних переваг суб’єктів туристичної галузі; оцінено формування стратегії розвитку туризму з урахуванням досвіду європейських країн; проведено аналіз показників індустрії туризму в Україні та світі: проблеми та перспективи розвитку; досліджено особливості функціонування ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ»; проведено економічний аналіз діяльності туристичної компанії; проаналізовано фінансового становища ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ»; обґрунтовано розробку і впровадження стратегії конкурентних переваг для ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ»; визначено зв'язок стратегії конкурентних переваг ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ» з іншими функціональними стратегіями; оцінено ефективність стратегії конкурентних переваг ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ»uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ, ТУРИСТИЧНА ГАЛУЗЬ, ТУРИСТИЧНА КОМПАНІЯuk_UA
dc.titleФормування стратегії конкурентних переваг підприємства туристичного бізнесу (за матеріалами ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ»)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of a strategy of competitive advantages of a tourism business enterprise (based on the materials of LLC TC “DNIPRO-CURORT”)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Д_Чепурко_ок.pdf43,83 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Титули_Чепурко.pdf343,65 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.