Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165693
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лупашко, Н.О. | |
dc.contributor.author | Поляков, В.М. | |
dc.date.accessioned | 2024-01-05T08:20:11Z | |
dc.date.available | 2024-01-05T08:20:11Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Лупашко Н. О. Удосконалення гальмівного приводу модульного автопоїзда для експериментальних досліджень маневреності / Лупашко Н. О., Поляков В.М. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 1. – С. 139-140. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165693 | |
dc.description.abstract | Ефективність використання рухомого складу автомобільного транспорту і його продуктивність залежать від вантажопідйомності і середньої швидкості руху, а також сукупності техніко-експлуатаційних властивостей, які виявляються в процесі експлуатації і обумовлюють придатність рухомого складу до застосування в заданих експлуатаційних умовах. Тим часом продуктивність, особливо автопоїздів, істотно залежить від їх пристосованості до умов експлуатації. Ефективність автомобільного транспортного засобу (АТЗ) полягає у закладених на стадії проектування показників експлуатаційних властивостей. Однією із таких властивостей є маневреність. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | автомобільний транспорт | uk_UA |
dc.subject | гальмівний привід | uk_UA |
dc.subject | рухливий склад | uk_UA |
dc.title | Удосконалення гальмівного приводу модульного автопоїзда для експериментальних досліджень маневреності | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 629.113 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Секція 3 – Автомобільний транспорт |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник_Молодь_2023_том_1_final-139-140.pdf | 329,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.