Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165693
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛупашко, Н.О.
dc.contributor.authorПоляков, В.М.
dc.date.accessioned2024-01-05T08:20:11Z
dc.date.available2024-01-05T08:20:11Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationЛупашко Н. О. Удосконалення гальмівного приводу модульного автопоїзда для експериментальних досліджень маневреності / Лупашко Н. О., Поляков В.М. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 1. – С. 139-140.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165693
dc.description.abstractЕфективність використання рухомого складу автомобільного транспорту і його продуктивність залежать від вантажопідйомності і середньої швидкості руху, а також сукупності техніко-експлуатаційних властивостей, які виявляються в процесі експлуатації і обумовлюють придатність рухомого складу до застосування в заданих експлуатаційних умовах. Тим часом продуктивність, особливо автопоїздів, істотно залежить від їх пристосованості до умов експлуатації. Ефективність автомобільного транспортного засобу (АТЗ) полягає у закладених на стадії проектування показників експлуатаційних властивостей. Однією із таких властивостей є маневреність.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectавтомобільний транспортuk_UA
dc.subjectгальмівний привідuk_UA
dc.subjectрухливий складuk_UA
dc.titleУдосконалення гальмівного приводу модульного автопоїзда для експериментальних досліджень маневреностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk629.113uk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція 3 – Автомобільний транспорт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Молодь_2023_том_1_final-139-140.pdf329,94 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.