Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165697
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Семенець, М.С. | |
dc.contributor.author | Сахно, В.П. | |
dc.date.accessioned | 2024-01-05T08:41:04Z | |
dc.date.available | 2024-01-05T08:41:04Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Семенець М.С. Вплив тиску в шині на керованість та стійкість легкового автомобіля / Семенець М.С., Сахно В.П. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 1. – С. 139-143. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165697 | |
dc.description.abstract | Відомо, що безпека руху автомобіля в значній мірі залежить від його керованості та стійкості. Важливими жорсткісними характеристиками шини є її бічна та кутова жорсткості. У свою чергу, поєднанням цих двох характеристик є бічне відведення колеса автомобіля, яке суттєво впливає на його керованість та стійкість. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | легковий автомобіль | uk_UA |
dc.subject | автомобільний транспорт | uk_UA |
dc.subject | автомобільна індустрія | uk_UA |
dc.title | Вплив тиску в шині на керованість та стійкість легкового автомобіля | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 629.113 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Секція 3 – Автомобільний транспорт |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник_Молодь_2023_том_1_final-143.pdf | 381,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.