Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165701
Назва: Розробка SMM-стратегії підприємства на ринку послуг
Автори: Бакуленко, Катерина
Ключові слова: КОНВЕРСІЯ, КОНТЕНТ-ПЛАН, ЛІДОГЕНЕРАЦІЯ, SMM-СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, МАРКЕТИНГ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ, ТАРГЕТ
Дата публікації: 8-гру-2023
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі проаналізовано особливості формування SMM-стратегії підприємствам на на рику послуг. Проведено аналіз стану ринку громадського харчування. Було проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища компанії. Проведено дослідження маркетингових комунікацій у соціальних мережах компанії та здійснено порівняльний аналіз її присутності у соціальних мережах порівняно з конкурентами. На основі маркетингових досілджень розроблено рекомендації щодо формування SMM-стратегії та створено контент-план. Об’єкт розроблення: є процес маркетингового просування підприємства у соціальних мережах. Мета кваліфікаційної роботи: є розробка SMM-стратегії підприємства на ринку послуг. Тези, які підлягають захисту, включають формування іміджу компанії у соціальних мережах та розгляд особливостей створення гармонійного візуального стилю та методів просування. Це спрямовано на поліпшення взаємодії зі споживачами, підвищення рівня комунікації та задоволеності клієнтів. Ця кваліфікаційна робота тісно пов'язана з попередніми курсовими та науковими роботами з маркетингового стратегічного управління та економічного обґрунтування маркетингових рішень. Вона знаходить застосування в сфері маркетингу соціальних мереж на ринку послуг. Соціально-економічна ефективність роботи полягає в просуванні компаній через розвиток у соціальних мережах, що призводить до збільшення аудиторії і підвищення лояльності до бренду, а, отже, і збільшення клієнтської бази та обсягів продажу. У висновках висловлені пропозиції щодо подальшого розвитку, такі як удосконалення SMM-стратегії через розроблення нового контент-плану та вдосконалення взаємодії з клієнтами, зокрема, працюючи з негативними ситуаціями, а також покращення унікальної торгової пропозиції. У роботі використано такі методи досліджeнь: анкeтування, якісний мeтод, мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, багатокутник конкурентоспроможності, побудова воронки продажів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165701
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бакуленко.pdf2,68 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.