Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165714
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКонстантинов, Артем-
dc.date.accessioned2024-01-05T09:32:50Z-
dc.date.available2024-01-05T09:32:50Z-
dc.date.issued2023-12-08-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165714-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі проаналізовано: теоретичний матеріал про формування збутової стратегії, аграрний сектор ринку України та Світу, маркетингові та економічні показники ФГ «Фостаченко», дані опитувань та вітчизняну і закордонну літературу, які описують підходи до формування збутової стратегії. Об’єкт розроблення: збутова стратегія аграрного підприємства «ФГ Фостаченко». Мета кваліфікаційної роботи: дослідження теоретико-методичних засад щодо формування збутової стратегії і розробка практичних рекомендацій стосовно впровадження елементів стратегії в аграрному підприємстві. Положення, що захищаються: дослідження аграрного сектору ринку на прикладі підприємства ФГ «Фостаченко» дозволило виокремити основні напрями розвитку збутової стратегії аграрного підприємства. Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть використані ФГ «Фостаченко» задля підвищення прибутку та оптимізації виробництва та збуту. Взаємозв’язок з іншими роботами: результати роботи можуть бути використані на аграрних підприємствах України. Робота має застосування у сфері інноваційного маркетингу в аграрній галузі. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у підвищенні ефективності та прибутковості збуту аграрної продукції в умовах воєнного стану. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів, процедур і механізмів формування та провадження збутової стратегії та маркетингової роботи аграрного підприємства у нестійких умовах воєнного стану. У роботі використано такі методи досліджень: PEST-аналіз, SWOT-аналіз, глибинного інтерв’ю, якісний метод.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЗБУТОВА СТРАТЕГІЯ, ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ, АГРАРНИЙ РИНОК, АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ, НАПРЯМ РОЗВИТКУ, РИНКОВІ СЕГМЕНТИ, СТЕЙКХОЛДЕРИ, ТЕОРІЯ ФОРМУВАННЯuk_UA
dc.titleФормування збутової стратегії аграрного підприємства в умовах воєнного стануuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Константинов.pdf1,02 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.