Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165718
Назва: Маркетингова стратегія компанії на ринку ресторанних послуг
Автори: Мостова, Вікторія
Ключові слова: ІНТЕРНЕТ–МАРКЕТИНГ, СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ, ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ–МАРКЕТИНГУ, КАНАЛИ ПРОДАЖУ, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВОГО ПРОСУВАННЯ, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ
Дата публікації: 8-гру-2023
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі проаналізовано діючу на підприємстві ФОП Шелковський А.О. стратегію просування компанії на ринку ресторанних послуг, виявлено проблеми, пов’язані із зниженням рентабельності продажів, запропоновано шляхи побудови ефективної стратегії глибокого проникнення на ринок. Мета кваліфікаційної роботи полягає в удосконаленні теоретико–методичних та практичних положень щодо формування та впровадження маркетингової стратегії на підприємстві. Об’єктом дослідження є взаємовідносини між економічними суб’єктами з приводу досягнення маркетингових стратегічних цілей на ринку ресторанних послуг. Предметом дослідження є формування та впровадження маркетингової стратегії «One Gogi» на ринку ресторанних послуг. Положення, що захищаються. Ресторан «One Gogi» функціонує в конкурентному середовищі, яке відзначається відносною однорідністю продукції, а значить, має будувати свою стратегію розвитку на збільшенні ринкової частки за рахунок залучення більшої кількості клієнтів при мінімізації витрат. У кваліфікаційній роботі надано рекомендації щодо вирішення цієї проблеми за рахунок розширення напрямів онлайн–обслуговування клієнтів, експансії в географічних межах міста, активізації роботи в соціальних мережах. Інформація щодо впровадження. Дослідження спрямоване на удосконалення теоретичних та практичних аспектів формування та впровадження маркетингової стратегії на підприємстві. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах України, які функціонують у сфері готельно–ресторанного бізнесу і мають розробляти маркетингові стратегії для досягнення своїх цілей. Соціально–економічна важливість цієї роботи полягає у сприянні розвитку галузі ресторанного бізнесу та підтримці концепції гуманного відношення до клієнтів та середовища. Кваліфікаційна робота пов’язана із виконаним курсовим проєктом «Розвиток товарної стратегії ринку» і є відображенням діяльності, реалізованої у ході проходження передатестаційної практики на ФОП Шелковський А.О. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів і інструментів впливу на рентабельність продажів ресторану грузинської кухні. У роботі використано такі методи досліджeнь, як: абстракція, аналіз і синтез, узальнення й порівняння, метод експертних оцінок, SWOT–аналіз.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165718
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мостова.pdf1,21 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.