Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165719
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНайда, Олена-
dc.date.accessioned2024-01-05T09:41:14Z-
dc.date.available2024-01-05T09:41:14Z-
dc.date.issued2023-12-08-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165719-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність агенції на ринку маркетингових послуг. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) середовище підприємства. Проведено маркетингове дослідження на предмет визначення задоволеності клієнтів маркетинговими комунікаціями підприємства. Об’єкт кваліфікаційної роботи: маркетингова комунікаційна політика підприємства. Предмет кваліфікаційної роботи: застосування digital-інструментів для реалізації комунікаційної стратегії. Мета кваліфікаційної роботи: дослідити маркетингову комунікаційну політику підприємства та надання рекомендацій щодо покращення digital-взаємодії споживачів з підприємством на ринку маркетингових послуг. Положення, що захищаються: дослідження задоволеності клієнтів каналами комунікації дозволило виявити рекомендації щодо поліпшення маркетингових digital-комунікацій, а саме: вдосконалення соціальних мереж та розробка сайту, для підвищення конверсій. Інформація щодо впровадження (за наявності): результати дослідження будуть використані агенцією «ВДАЛО» задля покращення маркетингової комунікаційної політики підприємства. Результати роботи можуть бути використані компаніями, що займаються маркетинговими послугами. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у формуванні комунікаційних digital-інструментів для підвищення конверсій продажу. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: потрібно вдосконалити соціальні мережі компанії та розробити сайт, для забезпечення збільшеної конверсії з етапу перегляду товару до покупки товару. У роботі використано такі методи досліджень: метод експертних оцінок (IFAS-аналіз при оцінці факторів внутрішнього середовища підприємства; EFAS-аналіз при оцінці факторів зовнішнього середовища підприємства); методи маркетингових досліджень (кабінетні дослідження; метод опитування); статистичні методи (частотний аналіз та аналіз спрягованості при аналізі результатів маркетингового дослідження); SWOT-аналіз при проведенні аналізу підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, DIGITAL-КОМУНІКАЦІЇ, МАРКЕТИНГ РЕКЛАМНИХ АГЕНЦІЙ, КОМУНІКАЦІЙНІ МОДЕЛІuk_UA
dc.titleМаркетингова комунікаційна стратегія рекламної агенціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Найда.pdf1,87 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.