Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165722
Назва: Программа антикризового маркетингу промислового підприємства
Автори: Продан, Владислав
Ключові слова: МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО, ,ПРОМИСЛОВИЙ РИНОК
Дата публікації: 8-гру-2023
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є управління маркетингом виробничого підприємства. Предметом дослідження є адаптивний метод маркетингового управління виробничими підприємствами в умовах кризових явищ. Мета дослідження – адаптація моделі маркетингового управління виробничими підприємствами до кризового явища. Положення, що захищаються – в умовах системної ринкової кризи виробничому підприємству необхідно розробити власну модель маркетингового менеджменту виробничого підприємства. Методи дослідження. Для проведення маркетингових досліджень використовується наступний комплекс наукових методів: експертна оцінка – дослідження з метою демонстрації основних факторів впливу внутрішнього та зовнішнього середовища; опитування – при зборі основної маркетингової інформації; – оцінка категорійної політики компанії; REST -, IFAS-, EFAS - аналіз факторів, спрямовані на подальше розуміння маркетингового середовища; SWOT – ситуаційний аналіз; сегментація – визначення цільових сегментів ринку підприємства. Інформаційною основою дослідження є основні теоретичні праці та результати досліджень провідних зарубіжних і українських учених у галузі маркетингового менеджменту виробничих підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165722
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Продан.pdf2,17 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.