Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165724
Назва: Стратегія позиціонування підприємства на ринку роздрібної торгівлі
Автори: Радченко, Валерія
Ключові слова: РОЗДРІБНИЙ МАГАЗИН, САНТЕХНІКА ТА ОПАЛЮВАЛЬНА ТЕХНІКА, ДОСЛІДЖЕННЯ КУПІВЕЛЬНИХМ МОТИВІВ ТА ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ, ПОЗИЦІОНУВАННЯ РОЗДРІБНОГО МАГАЗИНУ
Дата публікації: 8-гру-2023
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства роздрібної торгівлі. Проведене маркетингове дослідження купівельної мотивації споживачів з метою формування концепції позиціонування для вдосконалення діяльності підприємства та підвищення показника лояльності клієнтів. Об’єктом дослідження є взаємовідносини між суб'єктами маркетингової діяльності щодо формування стратегії позиціонування для підприємства на ринку роздрібної торгівлі. Предметом дослідження є теоретико-методичні аспекти формування стратегії позиціонування роздрібного підприємства. Положення, що захищаються – стратегія позиціонування, розроблена на основі проведеного маркетингового дослідження, буде сприяти побудові чіткого образу та сприйняття магазину серед цільової аудиторії. Інформація щодо впровадження: результати, отримані в ході дослідження мають практичне значення для підприємства «Стихія тепла». За результатами проведеного дослідження, підприємство зможе розробити стратегію позиціонування. Висновки, пропозиції щодо розвитку магазину «Стихія тепла»: визначення важливих для споживачів факторів та формування концепції позиціонування підприємства. В роботі використані наступні методи: методи IFAS та EFAS аналізу (у процесі оцінки чинників внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства); методика SERVQUAL (оцінка рівня якості послуг); методика методи маркетингових досліджень: експерті оцінки, анкетування та особисте опитування споживачів (у процесі сегментування ринку, визначання мотивів обрання роздрібного підприємства тощо).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165724
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Радченко.pdf1,61 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.