Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165725
Назва: Інтернет-маркетингова стратегія просування бренду на ринку
Автори: Рябенко, Максим
Ключові слова: бренд, стратегія, побутова техніка та електроніка, лендінг, рекламна компанія, SEO-технології
Дата публікації: 8-гру-2023
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми: інтернет-технології стрімко розвиваються, змінюючи способи, якими компанії спілкуються зі своєю аудиторією. Це означає, що відкриваються нові можливості для маркетингу, а також з'являються нові виклики, такі як конкуренція, зміна споживацьких звичок та технологій. Також зростає важливість бренду та його онлайн-присутності для успіху на ринку. Споживачі все більше звертаються до Інтернету для пошуку продуктів, послуг та інформації про бренди. Тому оптимальна інтернет-маркетингова стратегія стає ключовою для привертання уваги та збереження лояльності клієнтів. Після глобальної пандемії COVID-19 багато компаній переорієнтувалися на онлайн- продажі та маркетинг, тому розуміння ефективних інтернет-стратегій стало ще більш важливим для відновлення та розвитку бізнесу. Основним ринком підприємства ТОВ «Комфі Трейд» є споживчий ринок (B2C). Мета даної роботи - оцінка ефективності інструментів інтернет- маркетингу на ринку В2С та розробка, на цій основі, комплексу найбільш ефективних інструментів інтернет-маркетингу для компанії. Об'єкт дослідження – інструменти інтернет-маркетингу на ринку побутової техніки Предмет дослідження – інструменти інтернет-маркетингу для вибудовування комунікації із споживачем на ринку побутової техніки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165725
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рябенко.pdf2,22 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.