Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165804
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | П’ятоволенко, Олександр | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-14T11:12:35Z | - |
dc.date.available | 2024-01-14T11:12:35Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165804 | - |
dc.description | В інформаційно–аналітичному розділі наведено аналіз об’єкту дослідження та ключових проблем на ньому. Поставлені задачі дослідження та обрано концепції їх розв’язання. У спеціальному розділі визначені основні відмінності між класами гравців, визначені нові ігрові налаштування. В результаті визначення налаштувань проведено A/Bтестування та зроблені висновки, щодо доцільності впровадження налаштувань для всіх гравців. | uk_UA |
dc.description.abstract | Метою даної кваліфікаційної роботи є визначення закономірностей між двома класами платячих та неплатячих гравців та підбір стратегії оптимізації геймплейних механік для підвищення рівня платежів гравців. | uk_UA |
dc.description.abstract | Практична цінність отриманих результатів полягає в тому, що результати цього дослідження можуть послужити важливим джерелом інформації для розробників ігор, маркетологів та дослідників, що працюють у сфері відеоігор, а також для академічної спільноти, яка вивчає вплив ігор на суспільство та культуру. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | оптимізація | uk_UA |
dc.subject | СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ | uk_UA |
dc.title | Аналіз показників гри жанру пошук предметів та оптимізація ігрових характеристик для підвищення платежів | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2023-2024 навчальний рік |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ДипломМаг124(Пятоволенко).pdf | 2,23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.