Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165955
Назва: Особливості брендування на сучасному ринку коштовного каміння
Інші назви: Особливості брендування на сучасному ринку коштовного каміння
Автори: Курса, О. В.
Шевченко, С. В.
Ключові слова: брендування догоцінного каміння;сучасний ринок коштовного каміння
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Курса О.В. Особливості брендування на сучасному ринку коштовного каміння / Курса О.В., Шевченко С.В. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 1. – С. 248-249.
Короткий огляд (реферат): трімкий розвиток індустрії коштовних каменів, а також еволюція підходів до маркетингу та брендування, наголошують на актуальності обраної теми. У цьому контексті важливо глибоко розуміти не тільки традиційні підходи, але й відповідати сучасним тенденціям та потребам ринку. Основна частина доповіді розкриває основні елементи, що впливають на успішність брендів у цій галузі. Особливу увагу приділено викликам, що постають перед ринками, які ще розвиваються, сучасним методам класифікації та продажу коштовного каміння, а також значенню етики та прозорості в усьому ланцюжку поставок від видобувача до кінцевого споживача. Важливо також відзначити внесок ключових брендів у формуванні трендів ринку та встановленні нових стандартів у сфері, що підкреслює зростаючу важливість стратегічного брендування у цій індустрії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165955
Розташовується у зібраннях:Секція 6 – Науки про землю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Молодь_2023_том_1_final-248-249.pdf463,38 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.