Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165985
Назва: Управління сталою поведінкою споживачів у туристичній діяльності
Автори: Безугла, Л. С.
Палєхова, Л. Л.
Бєлобородова, М. В.
Ключові слова: туризм;туристичні ринки;споживча поведінка на туристичних ринках;сталий розвиток туризму
Дата публікації: 2024
Видавництво: Акцент ПП
Бібліографічний опис: Безугла Л. С. Управління сталою поведінкою споживачів у туристичній діяльності : навч. посіб. / Л. С. Безугла, Л. Л. Палєхова, М. В. Бєлобородова ; Нац. техн. ун-т «Дніпровська політехніка». – Дніпро : Акцент ПП, 2024. – 185 с.
Короткий огляд (реферат): Навчальний посібник спрямований на формування необхідних теоретичних знань і набуття практичних навичок у галузі управління сталістю споживчої поведінки на туристичних ринках, враховуючи міждисциплінарний підхід. Розглядаються ключові концепції, моделі, методи та передовий досвід, що мають відношення до сталого розвитку туризму. Призначено для студентів, аспірантів, викладачів, науковців і професійних менеджерів, а також усіх, хто цікавиться сталим розвитком і поведінкою споживачів у туризмі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165985
ISBN: 978-966-921-350-1
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та економіки підприємства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БезуглаПалєховаБелобородова.pdf4,55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.