Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166002
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоколова, Н. О.-
dc.contributor.authorКалита, С. І.-
dc.date.accessioned2024-01-24T12:11:37Z-
dc.date.available2024-01-24T12:11:37Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСоколова Н. О. Розробка 3D-моделі розумних ігрових гаджетів на базі Arduino / Н. О. Соколова, С. І. Калита // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : зб. наук. пр. 16-ої міжнар. конф., м. Дніпро, 15 грудня 2021 р. – Дніпро : НТУ "ДП", 2022. – № 6. – С. 118-120.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166002-
dc.description.abstractОписано процес створення моделі розумного ігрового гаджета (пістолета з голосовою підтримкою) з використанням інструментарію Arduino. Розроблена модель надрукована з використанням 3D-друку та відтворює певний функціонал пістолета Skippy комп’ютерної ігри Cyberpunk 2077.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subject3D-друкuk_UA
dc.subject3D-моделіuk_UA
dc.subject3D-принтериuk_UA
dc.subjectArduinouk_UA
dc.subjectрозумний гаджетuk_UA
dc.titleРозробка 3D-моделі розумних ігрових гаджетів на базі Arduinouk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk004.35uk_UA
dc.identifier.udk925uk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості: матеріали 16-ої міжнар. конф. (15 грудня 2021 р., м. Дніпро)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
konfer_21_-118-120.pdf505,28 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.