Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166006
Назва: Формування якісного обслуговування кліентів логістичних компаній як система масового обслуговування
Автори: Малієнко, А. В.
Шиповалов, О. А.
Ключові слова: логістичні послуги;клієнт-орієнтація;імітаційне моделювання;розрахунковий експерименту;зовнішнє середовище
Дата публікації: 2022
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Малієнко А. В. Формування якісного обслуговування кліентів логістичних компаній як система масового обслуговування / А. В. Малієнко, О. А. Шиповалов // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : зб. наук. пр. 16-ої міжнар. конф., м. Дніпро, 15 грудня 2021 р. – Дніпро : НТУ "ДП", 2022. – № 6. – С. 138-142.
Короткий огляд (реферат): Описано ефективну роботу логiстичних компанiй як систему массового обслуговування. Покращення в роботі системи досягається якісною складовою обслуговування та є важливою складовою оптимiзацiї певних процесiв на відділенні обслуговування. Оптимiзацiя необхiдна для покращення надання певних сервiсiв та удосконалення ефективностi роботи всього пiдприємства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166006
Розташовується у зібраннях:Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості: матеріали 16-ої міжнар. конф. (15 грудня 2021 р., м. Дніпро)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
konfer_21_-138-142.pdf560,16 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.