Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166063
Назва: Оптимізація необхідної кількості операторів колл-центру. Метод Ерланга
Автори: Хом'як, Т. В.
Безугла, О. В.
Ключові слова: контактний центр;система масового обслуговування з очікуванням;аналіз;бізнес процесс;навантаження на КЦ;erlang c
Дата публікації: 2022
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Хом'як Т. В. Оптимізація необхідної кількості операторів колл-центру. Метод Ерланга / Т. В. Хом'як, О. В. Безугла // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : зб. наук. пр. 16-ої міжнар. конф., м. Дніпро, 15 грудня 2021 р. – Дніпро : НТУ "ДП", 2022. – № 6. – С. 149-151.
Короткий огляд (реферат): Описано процес роботи контактного центру, розраховано необхідну кількість операторів у зміні на основі прогнозованого рівня навантаження та заданого рівня якості обслуговування. Очікується позитивна економічна ефективність завдяки застосування методів планування кількості операторів у зміні і таким чином знизити витрати на персонал.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166063
Розташовується у зібраннях:Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості: матеріали 16-ої міжнар. конф. (15 грудня 2021 р., м. Дніпро)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
konfer_21_-149-151.pdf621,11 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.