Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166084
Назва: Методичні засади використання доповненої реальності у процесі професійної підготовки здобувачів фахової передвищої освіти
Автори: Нагорний, В. В.
Єчкало, Юлія Володимирівна
Ключові слова: фахова передвища освіта;засоби доповненої реальності
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Нагорний В. В. Методичні засади використання доповненої реальності у процесі професійної підготовки здобувачів фахової передвищої освіти / Нагорний В. В., Єчкало Юлія Володимирівна // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 2. – С. 23-24.
Короткий огляд (реферат): Впровадження цифрових технологій у професійну підготовку здобувачів фахової передвищої освіти дає змогу значно підвищити ефективність цього процесу. Зокрема, використання цих технологій дає студентам змогу підвищити якість готовності до лекційних, семінарських та практичних занять із фахових дисциплін. Враховуючи значні й стрімкі темпи науково-технічного прогресу, постає необхідність здійснення цифрової революції і в освітній галузі, в тому числі під час професійної підготовки здобувачів фахової передвищої освіти, оскільки сучасне інформаційне суспільство потребує принципово нових підходів до здобуття якісних знань, починаючи з дошкільного віку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166084
Розташовується у зібраннях:Секція 1 – Інформаційні технології та телекомунікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Молодь_2023_том_2_final-23-24.pdf336,78 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.