Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166118
Назва: Імпакт-бізнес як ідеологія інноваційного розвитку закладів сфери HORECA
Автори: Горпинич, А. О.
Ключові слова: імпакт-бізнес;ресторанний бізнес;сфера HORECA
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Горпинич А. О. Імпакт-бізнес як ідеологія інноваційного розвитку закладів сфери HORECA / Горпинич А. О. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 2. – С. 55-56.
Короткий огляд (реферат): Ресторанне господарство є особливою складовою сфери гостинності (сфера HORECA), що забезпечує задоволення життєвих потреб населення у послугах з організації харчування, відпочинку та дозвілля; надає значну кількість робочих місць, допомагаючи вирішувати соціальні проблеми. Заклади ресторанного типу користуються популярністю серед широких верств пересічних громадян, що вимагає постійного вдосконалення діяльності малих підприємств сфери HORECA.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166118
Розташовується у зібраннях:Секція 2 – Економіка і управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Молодь_2023_том_2_final_v-55-56.pdf306,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.