Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166168
Назва: Формування стратегії фармацевтичного підприємства (АТ «ЛУБНИФАРМ»)
Інші назви: Formation of the strategy of a pharmaceutical enterprise (JSC “LUBNIPHARM”)
Автори: Проценко, Іван Васильович
Ключові слова: СТРАТЕГІЯ, СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ, ІНСТРУМЕНТИ СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ, РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА
Дата публікації: гру-2023
Бібліографічний опис: Проценко І.В. Формування стратегії фармацевтичного підприємства (АТ «ЛУБНИФАРМ») / І.В. Проценко Д. : НТУ «ДП», 2023. 98 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент організацій і логістика), Дніпро, 2023. Об’єкт розроблення – процес формування стратегії фармацевтичного підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії фармацевтичного підприємства АТ «ЛУБНИФАРМ». Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто сучасні реалії стратегічного планування діяльності підприємств; визначено види стратегій та інструментарій формування стратегії розвитку підприємства; розглянуто особливості процесу розробки стратегії розвитку підприємств; надано характеристику тенденцій розвитку фармацевтичного ринку України; охарактеризовано діяльність підприємства; виконано економічний аналіз діяльності АТ «Лубнифарм»; оцінено фінансові показники діяльності АТ «Лубнифарм»; обґрунтовано необхідність розробки стратегії для АТ «Лубнифарм»; реалізовано та оцінено ефективність стратегії для АТ «Лубнифарм».
Опис: Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент організацій і логістика), Дніпро, 2023. Об’єкт розроблення – процес формування стратегії фармацевтичного підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії фармацевтичного підприємства АТ «ЛУБНИФАРМ». Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто сучасні реалії стратегічного планування діяльності підприємств; визначено види стратегій та інструментарій формування стратегії розвитку підприємства; розглянуто особливості процесу розробки стратегії розвитку підприємств; надано характеристику тенденцій розвитку фармацевтичного ринку України; охарактеризовано діяльність підприємства; виконано економічний аналіз діяльності АТ «Лубнифарм»; оцінено фінансові показники діяльності АТ «Лубнифарм»; обґрунтовано необхідність розробки стратегії для АТ «Лубнифарм»; реалізовано та оцінено ефективність стратегії для АТ «Лубнифарм».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166168
Розташовується у зібраннях:2023-2024 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титульні аркуши_Проценко.pdf326,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Д_Проценко_ок.pdf47,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.