Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166182
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезугла, Л. С.-
dc.contributor.authorПеревозова, І. В.-
dc.contributor.authorЛагодієнко, В. В.-
dc.contributor.authorІльченко, Т. В.-
dc.contributor.authorНеміш, Ю. В.-
dc.date.accessioned2024-02-19T08:34:43Z-
dc.date.available2024-02-19T08:34:43Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМаркетингові системи розподілу : навч. посіб. / Л. С. Безугла, І. В. Перевозова, В. В. Лагодієнко, Т. В. Ільченко, Ю. В. Неміш. – Дніпро : ГРАНІ, 2022. – 244 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7351-78-7-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166182-
dc.description.abstractНавчальний посібник спрямований на формування необхідних теоретичних знань і набуття практичних навичок з дисципліни «Маркетингові системи розподілу», формування професійних компетентностей з управління рухом товару, збутом, каналами розподілу. У навчальному посібнику послідовно викладено теоретичні засади маркетингових систем розподілу; сутність та види каналів розподілу; практичні аспекти стратегічних рішень в каналах розподілу; необхідність маркетингової логістики у збутовій діяльності підприємства та інші ключові аспекти маркетингових систем розподілу. До кожної теми наведено теоретичний матеріал для поглибленого опрацювання, завдання для самостійної роботи у формі контрольних питань для самоконтролю.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГРАНІuk_UA
dc.subjectмаркетингові системи розподілуuk_UA
dc.subjectуправління рухом товаруuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectканали розподілуuk_UA
dc.subjectстратегічі рішення в каналах розподілуuk_UA
dc.subjectмаркетингова логістикаuk_UA
dc.titleМаркетингові системи розподілуuk_UA
dc.typeBookuk_UA
dc.identifier.udk339.138:658.8uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НП МСР.pdf3,44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.