Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166185
Назва: Розробка маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства (за матеріалами ПрАТ «МХП»)
Інші назви: Development of a marketing strategy for the enterprise’s foreign economic activity (based on the materials of Private JSC "MHP")
Автори: Луцька, Анна Володимирівна
Ключові слова: ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНІСТЬ, МЕНЕДЖМЕНТ, УПРАВЛІНСЬКЕ РІШЕННЯ
Дата публікації: гру-2023
Бібліографічний опис: Луцька А.В. Розробка маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства (за матеріалами ПрАТ «МХП») / А.В. Луцька. – Д. : НТУ «ДП», 2023. – 89 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня магістра спеціальності 073 Менеджмент за освітньо-професійною програмою Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності , НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2023. Об’єктом дослідження виступають процес удосконалення ефективності маркетингу на підприємстві з зовнішньоекономічною діяльністю. Мета роботи – формування відповідної маркетингової стратегії, яка враховуватиме особливості фінансово-господарської діяльності промислового підприємства, з метою підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства та підвищення конкурентоспроможності його позицій. Основні результати кваліфікаційної роботи ступеня магістр полягають у такому: вивчені теоретичні аспекти управління маркетингом на аграрному підприємстві при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності підприємством; проаналізовані техніко-економічні й фінансові показники діяльності підприємства; розроблені маркетингові стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства та визначена економічна ефективність запропонованих управлінських рішень.
Опис: Кваліфікаційна робота ступеня магістра спеціальності 073 Менеджмент за освітньо-професійною програмою Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності , НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2023. Об’єктом дослідження виступають процес удосконалення ефективності маркетингу на підприємстві з зовнішньоекономічною діяльністю. Мета роботи – формування відповідної маркетингової стратегії, яка враховуватиме особливості фінансово-господарської діяльності промислового підприємства, з метою підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства та підвищення конкурентоспроможності його позицій. Основні результати кваліфікаційної роботи ступеня магістр полягають у такому: вивчені теоретичні аспекти управління маркетингом на аграрному підприємстві при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності підприємством; проаналізовані техніко-економічні й фінансові показники діяльності підприємства; розроблені маркетингові стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства та визначена економічна ефективність запропонованих управлінських рішень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166185
Розташовується у зібраннях:2023-2024 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титули.pdf181,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Диплом Луцька АВ 073м-22-2.pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.