Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166404
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтаросуд, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-03-12T09:02:16Z-
dc.date.available2024-03-12T09:02:16Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСтаросуд І. М. Соціальна реклама, як засіб екологічних освіти та виховання населення: організаційно-правові аспекти / Старосуд Ірина Миколаївна // Досвід і проблеми інкорпорації, імплементації та адаптації екологічного законодавства : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 25 вересня 2013 р., м. Дніпропетровськ.-Д. : НГУ, 2013.– С. 190-193uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166404-
dc.description.abstractНезважаючи на зростання екологічних проблем слід констатувати, що в сучасних умовах українського суспільства, на фоні складних економічних процесів, увага до них знижується, що значною мірою впливає на реалізацію екологічної політики. Вказані явища, в свою чергу, призводять до нехтування з боку суб’єктів господарювання та населення до проблем пов’язаних з охороною довкілля, використання екологічно-небезпечних технологій, ігнорування енерго- та ресурсозберігаючих технологій та їх впровадження тощо. Зважаючи на це є логічним, що в Основних засадах (стратегії) державної екологічної політики України на період до 2020 року значне місце приділено заходам формування екологічної свідомості населення. Зокрема, в цьому документі передбачається необхідність до 2015 року розробити та розпочати реалізацію Стратегії екологічної освіти з метою сталого розвитку українського суспільства та економіки України; створити системи екологічного навчання та підвищення кваліфікації державних службовців, до компетенції яких належать питання охорони навколишнього природного середовища; створити мережу регіональних екологічно-просвітницьких центрів на базі закладів освіти, неурядових природоохоронних організацій тощо; розробити організаційний механізм місцевого, регіонального та національного рівня для активного залучення громадськості до процесу екологічної освіти з метою сталого розвитку, екологічної просвіти та виховання тощо.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНГУuk_UA
dc.subjectекологічна освітаuk_UA
dc.subjectекологічна політикаuk_UA
dc.subjectекологічне вихованняuk_UA
dc.subjectсоціальна рекламаuk_UA
dc.titleСоціальна реклама, як засіб екологічних освіти та виховання населення: організаційно-правові аспектиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.bbkХ6/8(4Укр)307uk_UA
Розташовується у зібраннях:Досвід і проблеми інкорпорації, імплементації та адаптації екологічного законодавства : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 25 вересня 2013 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
CD209-190-193.pdf170,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.