Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166415
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКривошея, Дмитро Вікторович-
dc.date.accessioned2024-03-13T17:49:47Z-
dc.date.available2024-03-13T17:49:47Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.citationКривошея Д.В. Удосконалення управління асортиментом підприємства (за матеріалами ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО») / Д.В. Кривошея. Д. : НТУ «ДП», 2024. 93 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166415-
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент організацій і логістика), Дніпро, 2024. Об’єкт розроблення – процес удосконалення управління асортиментом підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення управління асортиментом підприємства ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО». Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто асортимент підприємства та принципи формування асортиментної політики; визначено особливості застосування інструментів цифрового маркетингу при управлінні торговельним підприємством; досліджено сучасні аспекти управління асортиментної політики підприємства; надано оцінку сучасного стану та тенденцій розвитку ринку алкогольних напоїв в Україні; охарактеризовано діяльність підприємства в конкурентних умовах; оцінено показники фінансово-господарської діяльності ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО»; виконано позиціонування ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО» на ринку алкогольних виробів; впроваджено сучасні методи аналізу асортиментних груп у ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО»; сформовано заходи управління асортиментом для підвищення ефективності діяльності підприємстваuk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент організацій і логістика), Дніпро, 2024. Об’єкт розроблення – процес удосконалення управління асортиментом підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення управління асортиментом підприємства ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО». Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто асортимент підприємства та принципи формування асортиментної політики; визначено особливості застосування інструментів цифрового маркетингу при управлінні торговельним підприємством; досліджено сучасні аспекти управління асортиментної політики підприємства; надано оцінку сучасного стану та тенденцій розвитку ринку алкогольних напоїв в Україні; охарактеризовано діяльність підприємства в конкурентних умовах; оцінено показники фінансово-господарської діяльності ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО»; виконано позиціонування ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО» на ринку алкогольних виробів; впроваджено сучасні методи аналізу асортиментних груп у ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО»; сформовано заходи управління асортиментом для підвищення ефективності діяльності підприємстваuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСТРАТЕГІЯ, СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ, ІНСТРУМЕНТИ СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ, РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.titleУдосконалення управління асортиментом підприємства (за матеріалами ТОВ «ТД ШЕВЧЕНКО»)uk_UA
dc.title.alternativeImprovement of the company's assortment management (according to the materials of SHEVCHENKO TH LLC)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титульні аркуші_Кривошея.pdf326,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Д_Кривошея_ок.pdf47,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.