Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166449
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоломоз, М. С.-
dc.contributor.authorПапіж, Ю. С.-
dc.date.accessioned2024-03-18T08:46:17Z-
dc.date.available2024-03-18T08:46:17Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГоломоз М. С. Теоретичні основи управління асортиментом продукції підприємства / Голомоз М. С., Папіж Ю. С. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 2. – С.102-103.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166449-
dc.description.abstractДля раціонального управління асортиментом та визначення пріоритетних напрямків розвитку слід сформувати алгоритм вдосконалення управління товарним асортиментом на підприємствах малого бізнесу. Актуальність вдосконалення управління товарним асортиментом обумовлюється смаками та вподобаннями споживачів, потребами сучасного ринку, що постійно змінюються. Щоб забезпечити постійний розвиток, необхідно покращувати продукцію підприємства, це надасть йому конкурентні переваги.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтоварний асортиментuk_UA
dc.subjectмалий бізнесuk_UA
dc.subjectпроцес управлінняuk_UA
dc.titleТеоретичні основи управління асортиментом продукції підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція 2 – Економіка і управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Молодь_2023_том_2_final_v-102-103.pdf312,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.