Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166454
Назва: | Дослідження роботи аварійних реле в умовах неякісної електроенергії |
Автори: | Куриленко, О. Я. |
Ключові слова: | безопасность движения;безпека руху;электроенергия;електроенергія;напруга;напряжение;электромагнитное реле;электроснабжение железной дороги |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | НГУ |
Бібліографічний опис: | Куриленко О. Я. Дослідження роботи аварійних реле в умовах неякісної електроенергії / О. Я. Куриленко // Гірнича електромеханіка та автоматика : наук.-техн. зб.-Д. : НГУ, 2013.- Вип. 90. – С. 32-35 |
Короткий огляд (реферат): | Безпеку руху на магістральних та промислових залізницях забезпечують системи автоматики до складу яких входять виконавчі елементи, пристрої їх живлення та захисту побудовані з використанням різноманітних електромагнітних й електронних реле. Як правило, ці релейні системи автоматики призначені для роботи в умовах стабільної напруги джерел зовнішнього енергопостачання. Але внаслідок фізичного зносу обладнання живлючих ліній електропостачання залізничної автоматики, як основних високовольтних ліній (ВЛ СЦБ) так і резервних ліній повздовжнього електропостачання, та в умовах впливу на ці ліній інших споживачів, як тягових так і не тягових, виникають випадки відмикання систем залізничної автоматики від цих джерел та перехід на живлення від автономних дизель-генераторних станцій. Такий перехід класифікується як відмова, що відповідно призводе до зменшення показників надійності системи безпеки руху, що є неприпустимим. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166454 |
Розташовується у зібраннях: | ГЕА, 2013 рік, №90 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
CD244-32-35.pdf | 218,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.