Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166469
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезугла, Л. С.-
dc.contributor.authorВаряничко, М. В.-
dc.date.accessioned2024-03-20T10:48:31Z-
dc.date.available2024-03-20T10:48:31Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБезугла Л. С. Формування ринку туристичних послуг / Безугла Л.С., Варяничко М. В. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 2. – С. 113-114.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166469-
dc.description.abstractЗ економічної точки зору під туризмом розуміється суспільно-економічна діяльність, яка об’єднує попит та пропозицію для забезпечення процесу купівлі-продажу туристичної продукції в певний час в певному місці.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectзакон попиту і пропозиціїuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.titleФормування ринку туристичних послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk338.48uk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція 2 – Економіка і управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Молодь_2023_том_2_final_v-113-114.pdf447,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.