Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166480
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Безрученко, В. М. | - |
dc.contributor.author | Шаповалов, А. В. | - |
dc.contributor.author | Гарцев, Б. О. | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-21T09:27:22Z | - |
dc.date.available | 2024-03-21T09:27:22Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Безрученко В. М. Теплові параметри асинхронних тягових двигунів / В М. Безрученко, А. В. Шаповалов, Б. О. Гарцев // Гірнича електромеханіка та автоматика : наук.-техн. зб.-Д. : НГУ, 2013.- Вип. 90. – С. 88-92 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166480 | - |
dc.description.abstract | Теорія нагріву розглядає електричну машину як однорідне тверде тіло, для якого відоме рівняння [1] набуває вигляду: p dt A dt C d ⋅ − ⋅τ⋅ = ⋅ τ ∑ , (1) де A – кількість тепла, що виділяє машина в оточуюче середовище за одиницю часу при різниці темпе-ратур у 1 С° ; C – повна теплоємність двигуна; p ∑ – сумарні втрати потужності у двигуні (тепловий потік); τ – перегрів, тобто перевищення температури тіла над температурою охолоджуючого повітря. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НГУ | uk_UA |
dc.subject | асинхронний тяговий двигун | uk_UA |
dc.subject | тепловий потік | uk_UA |
dc.subject | електрична машина | uk_UA |
dc.subject | научная публикация НГУ 2013 | uk_UA |
dc.title | Теплові параметри асинхронних тягових двигунів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 621.313.33 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ГЕА, 2013 рік, №90 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
CD244-88-92.pdf | 220,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.