Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166482
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Болокан, Є. О. | - |
dc.contributor.author | Нестерова, О. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-25T08:47:31Z | - |
dc.date.available | 2024-03-25T08:47:31Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Болокан Є. О. Роль емоційно-вольових чинників у формуванні рольової компетентності педагогів у сучасних педагогічних дослідженнях / Болокан Є. О., Нестерова О. Ю. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 2. – С. 118-119. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166482 | - |
dc.description.abstract | Успішність дистанційного навчання значною мірою залежить від урахування когнітивних аспектів. Важливо забезпечити якісну комунікацію між системою та учнем через грамотний інтерфейс, що сприятиме зрозумінню та мотивації, а також розробити дизайн системи, який буде сприяти ефективному сприйняттю інформації та самостійному навчанню учнів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | рольова компетентність | uk_UA |
dc.title | Роль емоційно-вольових чинників у формуванні рольової компетентності педагогів у сучасних педагогічних дослідженнях | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 378 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Секція 3 – Гуманітарні науки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник_Молодь_2023_том_2_final_v-118-119.pdf | 344,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.