Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166562
Назва: Особливості теоретичного осмислення проблеми освіти дорослих у педагогічній науці
Автори: Сабарня, В.
Нестерова, О. Ю.
Ключові слова: освітній процес;мотивація навчання
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Сабарня В. Особливості теоретичного осмислення проблеми освіти дорослих у педагогічній науці / Сабарня В., Нестерова О. Ю. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 2. – С. 137.
Короткий огляд (реферат): У широкому значенні слова освіта дорослих охоплює всі види освітньої діяльності, у які включається дорослий. У вузькому змісті освіта дорослих - складова частина системи освіти, її відносно відособлена різновидність, основним завданням якої є сприяння різнобічному розвитку людини в період його самостійного життя. На думку більшості дослідників, освіта дорослих відрізняється від юнацької освіти трьома головними особливостями: специфікою контингенту, своєрідністю освітніх установ та навчальних платформ, змістом цілей і завдань освітнього процесу, особливостями форм і методів педагогічної роботи с суб'єктами навчальної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166562
Розташовується у зібраннях:Секція 3 – Гуманітарні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Молодь_2023_том_2_final_v-137.pdf342,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.