Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166570
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФоміна, А.-
dc.contributor.authorНестерова, О. Ю.-
dc.date.accessioned2024-04-01T08:18:35Z-
dc.date.available2024-04-01T08:18:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФоміна А. Особливості використання методичної розробки «Cхематична наочність (структурно-логічні блок-схеми, таблиці)» при вивченні хімії здобувачами фахової передвищої освіти / Фоміна А., Нестерова О. Ю. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 2. – С. 140.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166570-
dc.description.abstractМетою нашого дослідження було визначення ефективності використання методичної розробки «Використання схематичної наочності (структурно-логічних блок-схем, таблиць) при вивченні хімії» серед здобувачів фахової передвищої освіти. Була запропонована гіпотеза, що використання методичної розробки при вивченні хімії підвищує рівень знань, мотивації та задоволення здобувачів фахової передвищої освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфахова передвища освітаuk_UA
dc.subjectсхематична наочністьuk_UA
dc.subjectхіміяuk_UA
dc.titleОсобливості використання методичної розробки «Cхематична наочність (структурно-логічні блок-схеми, таблиці)» при вивченні хімії здобувачами фахової передвищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk378uk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція 3 – Гуманітарні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Молодь_2023_том_2_final_v-140.pdf411,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.